Vacature: Boekhoudkundig medewerker

Ben jij een stressbestendig administratief talent? Wil je werken op een prachtige kantoorlocatie? Dan zijn wij op zoek naar jou!


Wat ga je doen?

Als boekhoudkundig medewerker zorg je ervoor dat het verwerken van dagafschriften, inkoop- en verkoopfacturen zorgvuldig gebeurt. Bij voorkeur kun je ook ondersteunen bij het opstellen van jaarrekeningen en diverse aangiftes (OB, VPB, etc.).
Je bent in staat om focus te houden bij repeterende werkzaamheden en je werkt ook onder druk zeer nauwkeurig. Je hebt oog voor detail en je haalt foutjes uit de administratie. Administratieve processen beheer je van A tot Z en je houdt betrokken partijen proactief op de hoogte van de voortgang. Het uitbreiden van de werkzaamheden behoort tot de mogelijkheden.

Wat bieden wij jou?

  • Een parttime baan van 8-32 uur (met kans op meer uren in de toekomst)
  • Een flexibele baan, zowel qua werktijden als qua werkplek. Iedere collega is (minimaal) 50% van de tijd op kantoor aanwezig. De overige 50% van de tijd kun je thuiswerken.
  • Een goede werkplek op een prachtige kantoorlocatie, inclusief dakterras en verse koffie!
  • Veel zelfstandigheid en vrijheid om je werk uit te voeren
  • Het salaris wordt in overleg bepaald

Onze verwachtingen

  • Je bent zelfstandig, flexibel, representatief en proactief
  • Je bezit goede communicatieve vaardigheden
  • Je hebt een zeer nauwkeurige en gestructureerde manier van werken
  • Je houdt van uitdagingen en je bent oplossingsgericht
  • Je hebt ervaring met MS Office en met Exact Online(eis)
  • Je hebt minimaal 1 jaar ervaring in een boekhoudkundige functie(eis)
  • Je bent in het bezit van minimaal het PDB-diploma
  • Je bent woonachtig in Nederland

Laten we samenwerken!


Herken jij jezelf in het bovenstaande? Aarzel dan niet en neem contact met ons op. Stuur een mail naar hrm@akhofmans.nl of bel ons!